Advies & Signalering
EKANN geeft een advies gebaseerd op de gegevens die zijn besproken tussen de (zorgverlenend) adviesvrager en de EKANN-arts. De verantwoordelijkheid voor de patiënt blijft bij de adviesvrager. De adviesvrager besluit of en hoe het advies van EKANN wordt meegenomen in het plan van aanpak bij de casus. Een signalering wordt geanonimiseerd ingevoerd in onze (veilige) database. Het signaleren van knelpunten binnen de zorg voor vluchtelingenkinderen stelt EKANN in de toekomst in staat om structurele beleidsmatige en multidisciplinaire oplossingen te formuleren.
Heeft u als zorgverlener vragen met betrekking tot de zorg voor een vluchtelingenkind? Of loopt u ergens tegenaan en heeft u behoefte aan expertise? Dan kunt u contact opnemen met het EKANN voor een geïntegreerd medisch-psychosociaal en logistiek advies.
Binnen vijf werkdagen wordt er contact met u opgenomen. U kunt ook een spoedverzoek doen.
Ervaart u als zorgverlener knelpunten in de zorg voor een vluchtelingenkind en wilt u dit melden bij EKANN? Of heeft u dit ervaren binnen de zorg voor een vluchtelingenkind? Signaleer dit bij EKANN!
Wij nemen binnen vijf werkdagen contact met u op. De signalering wordt ook (veilig) opgeslagen in onze database.